• Voor 14.00 uur besteld wordt dezelfde dag verzonden
  • Vers van het mes
  • Levering in heel Europa
  • Gratis verzenden vanaf 30,- in heel NL

Over Delekkerstekaas.nl

Wat is Delekkerstekaas.nl ?
De lekkerstekaas.nl is dé online kaasspeciaalzaak en levert de exclusieve Hollandse en buitenlandse kaas, aan consumenten en de horeca. Daarnaast vindt u bij ons alle ingrediënten voor een heerlijke kaasfondue, kaasgereedschap en kunt u complete kaasplateaus bestellen of zelf samenstellen. Daarnaast vindt u op onze site alle tips voor echt genieten met kaas!

Kan ik de kaas ook vacuüm laten verpakken?
Ja, voor alle harde kazen is dit mogelijk. U kunt dit aangeven in het vakje commentaar in het afrekenscherm.

Ik wil graag een plat stuk hoe maak ik dat kenbaar?
Als u dat in het vakje ‘commentaar’ in het afrekenscherm aangeeft dan zorgen wij ervoor dat u een plat stuk ontvangt.

Zijn de prijzen per stuk of per kilo?
De prijzen zijn altijd per stuk. Omdat kaas een vers product is en pas afgesneden wordt nadat het besteld is kan het voorkomen dat het ene stuk iets zwaarder is en het andere stuk iets lichter. Wij garanderen dat het totale bedrag van uw bestelling nooit lager is dan het bedrag wat u betaald heeft.

Bestellen

Wanneer besteld, wanneer in huis? Bestellingen die voor 14.00 uur geplaatst worden kunnen op de volgende leverdag vanaf 08.00 uur geleverd worden, dan wel op een ander door u gekozen later moment. U kunt bestellingen in beginsel onbeperkt vooruit plannen, mits er geen seizoensproducten in zitten die slechts tijdelijk verkrijgbaar zijn. Waneer u kiest voor bezorging via I&L Logistiek heeft u uw kaas binnen 2 leverdagen in huis. Zie hieronder (bij bezorgen) voor meer info.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Mocht je nadat de bestelling is geplaatst deze willen annuleren, kan dit tot 48 uur voor de levering. Stuur daarvoor een mail naar onze Klantenservice. Wij verzoeken je in dat geval de reden van de annulering te vermelden.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Als de bestelling niet klopt, adviseren we je direct contact op te nemen met de Klantenservice op het telefoonnummer; 023-5322502 of per email naar klantenservice@delekkerstekaas.nl

Bezorgen

Waar bezorgt Delekkerstekaas.nl?
Delekkerstekaas.nl bezorgt op elke locatie in Nederland. Met uitzondering van de Waddeneilanden.

Hoe worden de producten van Delekkerstekaas.nl bezorgd?
Als klant kunt u kiezen voor bezorging via Post NL, Dynalogic of bezorging via I&L logistiek. Bij bezorging via Post NL en Dynalogic wordt de kaas in een speciale verpakking verpakt zodat deze minimaal 24 uur gekoeld blijft. Bij bezorging via I&L logistiek wordt uw kaas door middel van gekoelde bestelwagens bezorgd. Delekkerstekaas.nl en onze partners werken volgens de HACCP normen. Klik hier voor meer informatie over verzenden

Wanneer worden de producten bezorgd als ik kies voor bezorging via Post NL/Dynalogic?
De bezorging van onze producten via Post NL vindt plaats van dinsdag tot en met vrijdag. Zaterdagen, zondagen, maandagen en feestdagen wordt niet bezorgd

Bestellen op  Levering op
maandag dinsdag
dinsdag woensdag
woensdag donderdag
donderdag vrijdag
vrijdag dinsdag

Als u kiest voor bezorging via Dynalogic kunt u kiezen voor bezorging in de ochtend of in de middag, bovendien wordt u vooraf geinformeerd over het tijdstip waarop uw producten afgeleverd zullen worden, en kunt u uw bestelling realtime volgen via google earth 

Wordt er een tweede afleverpoging gedaan?
Nee, In het geval u niemand aanwezig is zal de bezorger proberen de bestelling bij uw buren af te leveren. Indien dat niet lukt zal de bestelling geretourneerd worden naar Delekkerstekaas.nl, u dient dan met de klantenservice een nieuwe bezorgafspraak te maken.  

Wanneer worden de producten bezorgd als ik kies voor bezorging via I&L logistiek?
De bezorging van onze producten via I&L Logistiek vindt plaats van maandag tot en met vrijdag. Zaterdagen, zondagen en feestdagen wordt er niet bezorgd. Bestellingen die voor 14:00 uur geplaatst zijn worden binnen 2 leverdagen uitgeleverd. Dat betekend dat producten die op donderdag voor 14 uur besteld worden uiterlijk maandag afgeleverd worden. U ontvangt na uw bestelling een sms of e-mail met het tijdstip dat de producten afgeleverd zullen worden.

Hoe hoog zijn de bezorgkosten bij Delekkerstekaas.nl?  
Voor bestellingen tot €60,- excl BTW die via Post NL verzonden worden zijn de bezorgkosten €5,95. Bij bestellingen boven de €60,- excl BTW  is bezorging via Post NL gratis.
Voor bestellingen tot €60,- excl BTW die via Dynalogic verzonden worden zijn de bezorgkosten €10,95. Voor bestellingen tussen € 60,- en € 90,- excl BTW  zijn de bezorgkosten €4,95 als u kiest voor Dynalogic.  bij bestellingen boven €90,- excl BTW is bezorging via Dynalogic gratis
Voor bestellingen tot €90,- excl BTW die via I&L Logistiek verzonden worden zijn de bezorgkosten €19,95.  Voor bestellingen tussen € 90,- excl BTW en €125,- excl BTW die via I&L logistiek verzonden worden zijn de bezorgkosten €12,95. Bij bestellingen boven de €125,- excl BTW  is bezorgen via I&L logistiek gratis. 

Verpakking

Hoe wordt de kaas verpakt?
Als u kiest voor bezoring met PostNL of Dynalogic wordt de kaas indien nodig in een geisoleerde verpakking met toevoeging van koelelementen en/of droogijs verpakt om de temperatuur te waarborgen tijdens het transport. Grote bestellingen (vanaf €140,- worden in normale dozen verpakt en met gekoeld vervoer afgeleverd. 

Hoe blijft de kaas gekoeld tijdens het vervoer?
Door het toevoegen van koelelementen en/of droogijs aan de geïsoleerde verpakking blijft de temperatuur in de verpakking gegarandeerd 24 uur beneden de 7 graden celcius, Daardoor is het mogelijk om de kaas via Post NL en Dynalogic te laten bezorgen. Het is ook mogelijk om de de kaas via een koelkoerier te laten bezorgen, in dat geval wordt de kaas in een kartonnen doos verpakt en met een gekoeld voertuig bezorgd.

Hoe lang kan ik kaas bewaren?
Bij al onze producten op de website staat een houdbaarheidsdatum vermeld. Bovendien staat de houdbaarheidsdatum op elke verpakking die u van ons ontvang. 

Betalen

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Delekkerstekaas.nl?
Ideal, creditcard en overschrijving zijn de standaard betalingsmogelijkheden bij Delekkerstekaas.nl. Bestellingen worden na  betaling geleverd.

Hoe veilig is het betalen via de website?
Delekkerstekaas.nl garandeert dat alle betalingen die bij ons worden verricht 100% veilig zijn. Wij werken daartoe samen met onze betrouwbare betalingspartner Buckaroo Wij verplichten ons tot het nemen van veiligheidsmaatregelen.

Niet goed? Geld terug
Als een product niet aan de kwaliteitseisen voldoet die aan het product gesteld mogen worden, krijgt u een vervangend product aangeboden, een waardebon of het geld terug, indien u binnen 24 uur na ontvangst van het product een duidelijke foto met het etiket mailt naar klantenservice@delekkerstekaas.nl. 

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Voor vragen, klachten of opmerkingen kunt u contact opnemen met de Klantenservice, telefoonnummer; 023 - 53 22 502 of per email naar klantenservice@delekkerstekaas.nl

Wat doet Delekkerstekaas.nl met mijn gegevens? 
Uw gegevens hebben wij nodig om je account goed te kunnen beheren en de bezorgingen naar tevredenheid uit te voeren. We zullen jouw gegevens niet aan derden verstrekken zonder je toestemming. Wij doen regelmatig in samenwerking met partners leuke acties waarvoor wij - al dan niet in samenwerking met onze partners - je gegevens gebruiken. Alle klantgegevens worden met alle toepasselijke privacy regelgeving behandeld conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Overige vragen
Voor overige vragen kunt u contact opnemen met onze, Klantenservice klantenservice@delekkerstekaas.nl of via 023 - 53 22 502